június 23.

Úgy alakult, hogy férjhez megyek. Dolgok, amikről senki nem beszél, összegek, amiktől a falnak mész. És mindez egy napért.

Friss topikok

  • Marcona Márton: na, na, na? mi hír van? információkra éhezem. a jegyesfotózás megvolt már? (2012.02.22. 14:55) 6
  • szucsnekitti: nem, maximum a főnököm és az ő kicsi lánya dobja majd ki, ami van. a turai asszonyok nagy örömére .) (2012.01.30. 21:09) 4
  • szucsnekitti: vele szerdán mítingelünk egy kávéházban, mert személyes konzultációt követően ad árajánlatot. már... (2012.01.09. 19:41) 2

Címkék

Archívum

2

2012.01.08. 17:58 | szucsnekitti | 11 komment

ott tartunk, hogy ismét megállapítottam, hogy bizonyos lelki terülteken egyszerűen működöm. részletekről itt nem írok, ez nem a klasszikus énblog.

tehát maradva a témánál. tegnap lefoglaltuk a vőfélyt, aki 'helyi erő', és meglehetősen segítőkész. nyilván ez a dolga, ezért fizetek. Szimpatikus volt, hogy mikor kijelentettük, hogy nem lesz búcsúztató, nem kérdezett. Így is fogunk még eleget magyarázkodni, főleg én. (Kis lelkizés: bármennyit is tűnődöm rajta sokféle szemszögből, elég szilárd az elhatározásom az 'örömanya' jelenlétével kapcsolatban- és bár nem esik jól, az rosszabb lenne, ha ott lenne)

szóval a vőfély, aki J. szerint 'vőfény' (felétek ez hogy van??) rendben lesz. Itt tudlak titeket kérni arra, hogyha esetlegesen valami beszédet, meglepetést, kutyafuttatást terveztek, akkor neki is tudnia kell róla, a meglepetésről csak neki :) hogy tudjon mire számítani. J. kollégái már beígértek valami happening-et, előre rettegek.

Elnézve a vőfély naptárát, lehet hogy egy kicsit előre siettünk a dolgokkal, de azt hiszem így a jó, nem marad minden kivételesen az utolsó perce (mint általában mifelénk). Gondolkodtam is rajta, hogy nyitok egy mappát, amibe rendszerezem az eddigi kiadásokat, meg papírokat. Mélyen elgondolkodtam, majd elővettem a mappát, amit a kastély adott benne a szerződéssel, és eldöntöttem, ha lesz kedvem, akkor ebbe fogok rendszerezni. Még nincs kedvem, csak feszült lennék tőle.

Jut eszembe, feszültség. Épp nézegettem a karikagyűrűket a neten, mikor rájöttem, hogy nem árt tisztába jönni az árakkal (ha minden jól megy, akkor egy ötvös ismerősünk készíti saját aranyunkból, de sose lehet tudni) Na szóval, kettőszázezerért már elég pofásak vannak... ennyi pénzt én biztos nem adok érte, lehet, hogy megkérem valamelyik hippi ismerősömet, hogy fonjon nekünk egy párat inkább 2 spangliért. Tehát ezek az árak elég bosszantóak, kíváncsi vagyok miben állunk meg. nekem a linken http://eskuvoifoto.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=476937 található kép legaján lévő pár tetszik, nyilván józsikámnak is. Természetesen swarovski (vagy ahogy a vaterán látni 'eredeti stavrovszki' kövekkel) :)

Ami még hasonlóan meglepően nagy összeg az a fotózás. értek én valamennyire a szakmához, csak négy évig tanultam basszameg, de az, hogy van valakinek egy jó fényképező gépe, és szeret guggolva fényképezni, és élesen lebír fotózni egy pár cipőt, amit utána photoshop-ban fekete-fehérré tesz, az nekem nem ér meg 100.000 forintot. nem a fotóművészek munkáit szólom le, értékelem a szép képeket, de ami nem az, és irreális, azt is.

ez most ilyenformán elég hosszú lett, talán kicsit zaklatott, de jól esett.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelemvonat.blog.hu/api/trackback/id/tr503529155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbó 2012.01.08. 18:42:41

Én elég hippi vagyok a gyűrűfonáshoz? :) *in desperate need of a spangli because of vizsgaidőszak*

Más: lehet. hogy ez a "vőfény" olyan, mint a székszoknya? Első ránézésre nyilván több értelme van, mint a vőfélynek (de majd mindjárt előkapok egy etimológiai szótárat).

szucsnekitti 2012.01.08. 19:19:27

tudtam, hogy te tudsz választ adni a kérdésre :) egyébként szerintem csak valami tájszólás. gondoltam rá, hogy józsi félre hallotta, de erre fele az öregek is így mondják. olyasmi lehet, mint a 'pöpös'

Marcona Márton 2012.01.09. 00:16:31

akkor a VV Annamária-autogramosztást első körben a vőfénnyel egyeztetjük le asszem, hacsak a Józsi-haverok nem erre készülnek.

Tényleg sok a fotózásért a lóvé, de gondolj bele, hogy ezért valószínűleg profi munkát kapsz, mert látni lelkes amatőröket iszonyat bénán dolgozni közel ennyi pénzért. De esetleg alkudd le, hogy fényképezzen csak a ceremónián meg titeket a mindenféle hardkór pozíciókban, a lagzin meg mindenki fotózhat kénye-kedvére. Vagy fogjam be? :D

székszoknya, hát igen.

Marcona Márton 2012.01.09. 01:12:25

apropó, a pöpös mi a túró? :D

nbcee 2012.01.09. 01:33:07

A pöpös az, amivel leéltem a gyermekkoromat, amíg meg nem tudtam, hogy a tudományos neve pénisz.

nbcee 2012.01.09. 01:34:18

Mondjuk nekünk szalagavatón megvolt a béna+drága fotós ...

szucsnekitti 2012.01.09. 07:34:05

minden kérdésre kielégítő válasz érkezett, leszámítva azt, hogy miféle létjogosultsága van a vőfény szónak.
kedden randizunk egy fotóssal, belé szerelmes lettem, de már előre rettegek.

Barbó 2012.01.09. 11:00:22

Hát hogy a vőnek a fényét emeli - érted, neked ott a ruha, valami kell a leendő férjnek is :) Mondjuk.

Link a fotóshoz van-e?

szucsnekitti 2012.01.09. 14:01:49

www.kondellamisi.hu/ fogalmam sincs miért, egyszerűen kurva szimpatikus

Marcona Márton 2012.01.09. 16:38:51

ez baszottul tetszik, amennyiben számít a véleményem :D (bár lehet, hogy mindent a google-ből töltött le, de akkor is) ő az aki sokat kér?
Kérjetek máv-kedvezményt, vagy majd bercivel pöpösön rugdossuk, ha nem ért a szép szóból.

szucsnekitti 2012.01.09. 19:41:57

vele szerdán mítingelünk egy kávéházban, mert személyes konzultációt követően ad árajánlatot. már ez biztató.
Egyébként vigyázz, kedves Márton, nehogy a pöpös is a kankó sorsára jusson.
süti beállítások módosítása